Vanlige spørsmål

Billetter

Betaling

Refundering

Kørestolsplads

Handicapledsager

Billet til dig med særlige behov

Andre spørgsmål

Når levereres mine billetter?

Billettene dine leveres direkte etter at din ordre er gjennomført. Mottar du ikke billettene innen 10 minutter, sjekker du søppelpost/spamfilter i din mailboks. Kan du ikke finne mail fra oss der heller, ber vi deg ta kontakt med oss på [email protected]

Hvor henter jeg billettene mine?

Etter ditt billettkjøp mottar du en automatisk bekreftelse på e-post. Der finner du tilgang til billettene dine.

Jeg har ikke mottatt billettene mine - hva gjør jeg?

Om du ikke har fått billettene dine på e-post innen 10 minutter, ber vi deg først sjekke søppelpost/spamfilter. Om du ikke finner en e-post fra oss der heller - ta kontakt med oss på [email protected]. Ofte kan det være et resultat av en skrivefeil i oppgitt e-postadresse, eller en systemfeil.

Jeg har mistet min billett - hva gjør jeg?

Kan du ikke finne igjen mailen med din billett, ber vi deg ta kontakt med oss på [email protected]. Send oss gjerne samtidig den informasjonen du oppga ved billettkjøpet (f.eks navn, telefonnummer, epost) - da finner vi bestillingen enkelt i systemet og kan fort sende deg din billett på ny. 

Jeg har kjøpt feil billett - hva gjør jeg?

Det er i utgangspunktet ikke mulig å bytte eller kansellere kjøpte billetter. Du er derimot velkommen til å ta kontakt med oss på [email protected], så skal vi undersøke det nærmere. 

Må jeg ha en fysisk billett?

Billetter kan scannes direkte fra telefonen din, og det er derfor ikke et krav at du skriver ut din billett. Skjermen på telefonen din må være intakt. 

Jeg har brukt feil e-postadresse - hva gjør jeg?

Om du tror at du har oppgitt feil e-postadresse under kjøpet, ber vi deg ta kontakt med oss på [email protected] så løser vi problemet og sender deg billettene dine.

Hvordan kjøper jeg en nummerert plassbillett på Atikko.no ?

Til arrangmenter hvor billetter selges via Atikko.no selges kun unummererte billetter. Har du derimot et særskilt behov for en spesifikk plass, kan du ta kontakt med oss på [email protected].

Jeg har kjøpt billett til en venn, familiemedlem eller liknende, men mitt navn står på billetten - hva gjør jeg?

Hver billett har en unik ordre-ID og QR-kode. Det spiller derfor ingen rolle hvilket navn som står på billetten. 

Kan jeg kjøpe et gavekort på billett til et Atikko-arrangement?

Foreløpig er det desverre ikke mulighet til det. 

Jeg kan ikke kjøpe billett - hva gjør jeg?

Det kan være mange årsaker til at din bestilling ikke går igjennom. Undersøk gjerne informasjonen du har lagt inn og se om det finnes eventuelle stavefeil og/eller om du benytter et gyldig betalingskort. Vil din bestilling fortsatt ikke gå igjennom, kan du kontakte oss på [email protected] 

Hvordan kan jeg betale for min billett?

Du kan benytte følgende betalingsalternativ når du bestiller billetter: 

Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, eller Vipps

Om du ønsker å betale på faktura, ber vi deg ta kontakt med oss på [email protected] 

Er det mulig å få ungdoms-, studie- eller honnørrabatt?

Det er desverre ikke mulig å få ungdoms-, studie- eller honnørrabatt til Atikko sine arrangementer. 

Jeg ønsker å returnere min billett - hvordan gjør jeg dette?

Det er ikke angrerett på kjøp av billetter til kultur- eller idrettsarrangementer, selv om billettene er kjøpt på internett. Skulle du ombestemme deg etter at kjøpet er gjennomført kan du altså ikke kreve pengene tilbake.

Du er derimot velkommen til å kontakte oss på [email protected], ved veldig spesielle tilfeller kan vi se på muligheten for refusjon. 

Som utgangspunkt refunderes billetter kun ved avlyst arrangement. 

Jeg sitter i rullstol - hvordan kjøper jeg en billett med rullestolplass?

Har du behov for plass til rullestol ber vi deg kontakte oss på [email protected]

Jeg må ha med ledsager til arrangementet pga. mitt handikap. Skal jeg også kjøpe en billett til min ledsager?

Om du trenger ledsager ber vi deg informerer oss på [email protected] om at du har med ledsager. Du behøver ikke kjøpe ekstra billett - ledsager med gyldig ledsagerbevis kommer gratis inn. Vi registrerer etter din mail at du har en ledsager koblet til din billett.  

Jeg har et handikap som foruten rullestolplass krever særskilt hensyn eller plass - hva gjør jeg?

Om du har et handikap som skal tas hensyn til på noen måte, er du alltid velkommen til å kontakte oss på [email protected].

Hvordan behandles mine personlige opplysninger?

Atikko deler ikke personopplysninger eller annen informasjon som legges inn på denne websiden med noen tredjepart. 

Personopplysninger samles inn for levering av billetter og for at vi skal ha mulighet til å kontakte deg i tillfelle eventet avlyses eller flyttes.  

Informasjonen Atikko registrerer reguleres av personopplysningsloven. 

Et arrangement jeg vil delta på er gratis - trenger jeg billett?

Om du vil garantere deg en plass til et gratis arrangement må du bestille en billett, da det kan være begrensninger på antall deltakere. 


Registrer deg til vårt nyhetsbrev

 

Atikko AS - Prinsens Gate 2B, 0152 Oslo. Org.nr.: 919 678 178 - [email protected]