Vanlige spørsmål

Billetter

Betaling

Refundering

Kørestolsplads

Handicapledsager

Billet til dig med særlige behov

Andre spørgsmål

Når levereres mine billetter?

Billettene dine leveres direkte etter at din ordre er gjennomført. Mottar du ikke billettene innen 10 minutter, sjekker du søppelpost/spamfilter i din mailboks. Kan du ikke finne mail fra oss der heller, ber vi deg ta kontakt med oss på kontakt@atikko.no

Hvor henter jeg billettene mine?

Etter ditt billettkjøp mottar du en automatisk bekreftelse på e-post. Der finner du tilgang til billettene dine.

Jeg har ikke mottatt billettene mine - hva gjør jeg?

Om du ikke har fått billettene dine på e-post innen 10 minutter, ber vi deg først sjekke søppelpost/spamfilter. Om du ikke finner en e-post fra oss der heller - ta kontakt med oss på kontakt@atikko.no. Ofte kan det være et resultat av en skrivefeil i oppgitt e-postadresse, eller en systemfeil.

Jeg har mistet min billett - hva gjør jeg?

Kan du ikke finne igjen mailen med din billett, ber vi deg ta kontakt med oss på kontakt@atikko.no. Send oss gjerne samtidig den informasjonen du oppga ved billettkjøpet (f.eks navn, telefonnummer, epost) - da finner vi bestillingen enkelt i systemet og kan fort sende deg din billett på ny. 

Jeg har kjøpt feil billett - hva gjør jeg?

Det er i utgangspunktet ikke mulig å bytte eller kansellere kjøpte billetter. Du er derimot velkommen til å ta kontakt med oss på kontakt@atikko.no, så skal vi undersøke det nærmere. 

Må jeg ha en fysisk billett?

Billetter kan scannes direkte fra telefonen din, og det er derfor ikke et krav at du skriver ut din billett. Skjermen på telefonen din må være intakt. 

Jeg har brukt feil e-postadresse - hva gjør jeg?

Om du tror at du har oppgitt feil e-postadresse under kjøpet, ber vi deg ta kontakt med oss på kontakt@atikko.no så løser vi problemet og sender deg billettene dine.

Hvordan kjøper jeg en nummerert plassbillett på Atikko.no ?

Til arrangmenter hvor billetter selges via Atikko.no selges kun unummererte billetter. Har du derimot et særskilt behov for en spesifikk plass, kan du ta kontakt med oss på kontakt@atikko.no.

Jeg har kjøpt billett til en venn, familiemedlem eller liknende, men mitt navn står på billetten - hva gjør jeg?

Hver billett har en unik ordre-ID og QR-kode. Det spiller derfor ingen rolle hvilket navn som står på billetten. 

Kan jeg kjøpe et gavekort på billett til et Atikko-arrangement?

Foreløpig er det desverre ikke mulighet til det. 

Jeg kan ikke kjøpe billett - hva gjør jeg?

Det kan være mange årsaker til at din bestilling ikke går igjennom. Undersøk gjerne informasjonen du har lagt inn og se om det finnes eventuelle stavefeil og/eller om du benytter et gyldig betalingskort. Vil din bestilling fortsatt ikke gå igjennom, kan du kontakte oss på kontakt@atikko.no 

Hvordan kan jeg betale for min billett?

Du kan benytte følgende betalingsalternativ når du bestiller billetter: 

Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, eller Vipps

Om du ønsker å betale på faktura, ber vi deg ta kontakt med oss på kontakt@atikko.no 

Er det mulig å få ungdoms-, studie- eller honnørrabatt?

Det er desverre ikke mulig å få ungdoms-, studie- eller honnørrabatt til Atikko sine arrangementer. 

Jeg ønsker å returnere min billett - hvordan gjør jeg dette?

Det er ikke angrerett på kjøp av billetter til kultur- eller idrettsarrangementer, selv om billettene er kjøpt på internett. Skulle du ombestemme deg etter at kjøpet er gjennomført kan du altså ikke kreve pengene tilbake.

Du er derimot velkommen til å kontakte oss på kontakt@atikko.no, ved veldig spesielle tilfeller kan vi se på muligheten for refusjon. 

Som utgangspunkt refunderes billetter kun ved avlyst arrangement. 

Jeg sitter i rullstol - hvordan kjøper jeg en billett med rullestolplass?

Har du behov for plass til rullestol ber vi deg kontakte oss på kontakt@atikko.no

Jeg må ha med ledsager til arrangementet pga. mitt handikap. Skal jeg også kjøpe en billett til min ledsager?

Om du trenger ledsager ber vi deg informerer oss på kontakt@atikko.no om at du har med ledsager. Du behøver ikke kjøpe ekstra billett - ledsager med gyldig ledsagerbevis kommer gratis inn. Vi registrerer etter din mail at du har en ledsager koblet til din billett.  

Jeg har et handikap som foruten rullestolplass krever særskilt hensyn eller plass - hva gjør jeg?

Om du har et handikap som skal tas hensyn til på noen måte, er du alltid velkommen til å kontakte oss på kontakt@atikko.no.

Hvordan behandles mine personlige opplysninger?

Atikko deler ikke personopplysninger eller annen informasjon som legges inn på denne websiden med noen tredjepart. 

Personopplysninger samles inn for levering av billetter og for at vi skal ha mulighet til å kontakte deg i tillfelle eventet avlyses eller flyttes.  

Informasjonen Atikko registrerer reguleres av personopplysningsloven. 

Et arrangement jeg vil delta på er gratis - trenger jeg billett?

Om du vil garantere deg en plass til et gratis arrangement må du bestille en billett, da det kan være begrensninger på antall deltakere. 

Covid-19

Som arrangør følger vi naturligvis myndigheternes retningslinjer rundt avholdelse av arrangemneter.
Har du billet til et av våre berørte arrangemneter vil du få nærmer beskjed om hvordan du skal forholde deg så snart som mulig. Vi setter stor pris på tålmodigheten og forståelsen i denne situasjonen, da vi av naturligere grunner har det veldig travlt. Vi lover deg at du skal få informasjon så snart som mulig. 


Registrer deg til vårt nyhetsbrev

 

Atikko AS - Prinsens Gate 2B, 0152 Oslo. Org.nr.: 919 678 178 - kontakt@atikko.no